17.6.13

Updated Must Have

Witajcieee!
Przepraszamy, że nas tak długo nie było, ale jesteśmy w stanie obrabiania dla Was filmiku oraz egzaminów. Ja, Kinga dzisiaj miałam swoje dwa ostatnie i koniec! Jeszcze tylko miesiąc i koniec szkoły *.*

Bilety do Polski dzisiaj będą kupione, więc już mogę żyć spokojnie, oddychać. \

Dzisiaj po szkole pojechałyśmy na Brent Croos, lokalne centrum handlowe. Szukałyśmy sukienki dla Oliwii na "komers". Nic nie znalazłyśmy :(
Jak za pewne więcej, to lato coraz coraz coraz bliżej! Około miesiąc temu stworzyłyśmy swoje listy "Must Have" czyli to, co chciałybyśmy mieć w swoich szafach tego lata. TUTAJ poprzednia lista.

Jako, że całkiem sporo czasu minęło, to odkryłyśmy 43985720945 które miło byłoby posiadać :D 
Tak więc piszemy do Was z nowościami, które pragniemy niedługo zdobyć.

Myślałyśmy o kupowaniu koronkowych spodenek:


Spódniczka dżinsowa (co prawda już je kupiłyśmy):


jaskrawa, lecz nie żółta koszulka mgiełka:

skórzana spódniczka, którą też już mamy:

sukienka maxi na wakacje:


A wy macie jakieś nowości w szafie lub plany? Dajcie znać!
XOXO
/Kng+Liv

15 komentarzy:

  1. Ja zamierzam w te wakacje kupić sobie nowe conversy i bordowe rurki :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzałam kupić sobie tą skórzaną spódniczkę , conversy ewentualnie vansy
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też przymierzam się do kupna koronkowych spodenek ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie planuję kupić trampki i baleriny. Także zakupy niezbyt szalone:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do LBA!
    Szczegóły na moim blogu...
    recenzowniamimi.blogspot.com

    Mimi <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też planuję kupić jaskrawą mgiełkę... :D
    Super blog. Zapraszam

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. skórzana spódniczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeejku ! ta bluzka jest śliczna ! <3 oO
    zakochałam się w niej , szkoda , że nie mam takiej - bo już mam fajny pomysł na zdjęcia z nią - huehueheueheuheue :)
    GRATULUJĘ WAM BLOGA ! :))
    świetny blog - będe tu wpadać częściej ! :)
    http://photoboook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń