15.6.13

Liebster Award


Witajcie!
Piąteczek, cudowna pogoda, tak więc udałyśmy się, aby nakręcić filmik z okazji 100 obserwatorów! Już niedługo, jak tylko stuknie setka to go opublikujemy! :D
W weekend planujemy na bilard iść koło południa i wieczorem pewnie będzie nocka, jak zawsze.
Przepraszamy, że sporo na nie było, ale do egzaminów sie uczyłyśmy.
Dzisiaj mamy dla Was nominację do Liebster Award! :D



Zostałyśmy nominowane przez Oliilui za co serdecznie dziękujemy! :*

Pytania:
1. Gdzie wybierasz się na wakacje? 
Obydwie jedziemy do Polski. Oliwia może pojedzie na wakacje gdzieś do ciepłych krajów, może Egipt, a Kinga z bratem na Cypr będzie leciała :D 
2. Czy często zastanawiamy się nad swoją przyszłością?
Oczywiście, że tak. Niektóre rzeczy trzeba zaplanować idealnie, np. edukację. Wyobrażamy sobie również jak to będzie, gdy my będziemy miały po 25 lat, mieszkały same lub z mężami i będziemy pracować, rodzić dzieci... Dziwne hahaha
3. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Kinga - bankowość, ekonomia, biznes / Oliwia - prawnik
4. Jaki język chcesz umieć?
Oliwia się uczy hiszpańskiego, a ja jeśli miałabym wybrać to albo francuski albo włoski. Chciałabym nauczyć się języka migowego - co już próbowałyśmy i mogłyśmy przeprowadzić konwersację między sobą ;>
5. Co Ci się najbardziej podoba w sobie?
Z wyglądu nie będziemy komentować, ponieważ to opinia względna, ale z charakteru w Oliwii podoba mi się to, że jest na prawdę najlepszą przyjaciółką jaką mogłam sobie wymarzyć i wiem, że każdy sekret jest bezpieczny. Jest lojalna, godna zaufania i wspierająca. Wystarczy, że zadzwonię do niej i za 20 minut się widzimy. Była u mojego boku we wszystkich dobrych chwilach i w tych najgorszych, nigdy mnie nie zostawiła samej. Często stawia kogoś na pierwszym miejscu, zamiast siebie. Jest największym głupolem jakiego znam, ale no za coś trzeba ją kochać, czyż nie?
Natomiast w sobie chyba lubię silną wolę. I to, że jestem uparta, czasem do bólu. 
6. Co Ci się najbardziej nie podoba w sobie?
Jesteśmy strasznymi hejterami... Wstyd się przyznać, ale tak jest :D 
7. Twoje atuty
Huhuhuhu. My całe jesteśmy atutami! Oliwia moim, a ja jej :D 
8. Gdybyś mogła spełnić swoje 3 życzenia - co by to było?
K+O: wygrać 1.000.000.000 funtów, skończyć edukację i dostać 100 nowych życzeń :D 
9. Napisz coś o swoim mieście 
Jako, że my nie zdradzimy na razie naszych miast - Oliwia pochodzi z Małopolski, a Kinga ze Świętokrzyskiego. Każde miasto ma w sobie coś wspaniałego :)
10. Co dziwnego Ci się ostatnio śniło?
K: Byłam w ciąży... Nic dodać, nic ująć... 
O: Byłam na pogrzebie swojego przyjaciela, a gdy otworzyli trumnę, to go przytuliłam.
11.Czego nigdy nie zapomnisz?
Ojjj. 09/12/2012 - wszystkie emocje pomieszane :D

Nominujemy każdego kto chce odpowiedzieć!
1. Do jakiego kraju najbardziej chciałbyś/abyś pojechać?
2. Najmilsze wspomnienie dzieciństwa
3. Dzień którego nie zapomnisz
4. Czego się najbardziej boisz?
5. Co najbardziej cenisz w ludziach?
6. Jaki jest Twój ulubiony blog?
7. Jakie kraje odiwedziłeś/aś?
8. Najdziwniejsza sytuacja
9. Jakimi językami umiesz mówić?
10. Film, który ostatnio obejrzałeś/aś
11. Pełna data urodzenia

XOXO
/Kng+Liv

4 komentarze: