11.6.13

Odpowiedzi na pytania!

Witamy wszystkich :)
Ogólnie dzisiejszy dzień całkiem pozytywny :d miałyśmy dzisiaj egzamin z matmy, i było stabilnie xd. Pogoda całkiem znośna, ale mogłoby być lepiej. Teraz Kinga uczy sie geografii bo ma jutro egzamin, ja tymczasem oglądam na stop jakieś kanały muzyczne bo serio nie mam co robić :d

Dzisiejsza notka będzie krótka, a mianowicie odpowiedz na wasze pytania które zadaliscie wczoraj. Zaczynajmy :)!

1. Jakie przedmioty wybralyscie?
- w tym roku ja (oliwia) wybrałam Business i Historie, Kinga natomiast wybrała Business i Geografia. W zeszłym roku obydwie robiliśmy Informatykę oraz Francuski.

2. Czego najbardziej lubicie sie uczyć?
- Kinga lubi geografie oraz Business. Ja natomiast lubię historie i nie mam przeciwko uczenia sie chemii.

3. Jakie ceny są w porównaniu do polskich?
 - Myśle ze są podobna, chociaż na przeliczeniu z funtów na złotówki wychodzi drożej. Powiedzmy ze duża coca-czoła kosztuje około £2 czyli na polskie wyjdzie około 10zł. Wydaje sie dużo, ale na zarobki tutaj jest to mało. Co do mieszkań to sprawa już inna bo za 3pokoje jest to kwestia £1000 czyli 5000 zł. To tez zależy gdzie mieszkanie jes położone .

4. Jak ktoś nie umie angielskiego, to jak ze szkoła?
- jest max trudno na samym początku. Ludzie mówią w jakimś nie znanym ci języku a ty nic nie możesz na to poradzić. Sadze ze to samo przychodzi.

5.  Jak długo zajęło wam nauczenia sie języka, tak aby sie dogadać? A jak długo by wszystko rozumieć i czuć sie na tyle dobrze jakbyscie znały ten język od zawsze? Czy trudno wam było na początku?
- tak jak mówiłam w poprzednim pytaniu było nam bardzo cieżko, bo fakt faktem nic a nic nie rozumiesz. Ogólnie tak żeby zacząć coś tam ogarniac zajęło nam około 4miesiace? A żeby sie tak dogadać, pełnymi zdaniami no to chyba około roku. Z czasem przychodzą takie rzeczy jak akcent itp. Nie sadze ze będziemy kiedykolwiek czuły sie jak to jest język znany od zawsze, bo zawsze jest polski. Rodzina Polska, dużo Polaków znajomych oraz sam fakt ze myślimy po polsku sprawia ze angielski nie jest jak język który znamy od zawsze.

6. Lepsze UK od Polski?
- dobra pytanie :d myśle ze to zależy. Napewno tu sie wiecej dzieje, można poznać wiele innych kultur poprzez znajomych z innych krajów. Jest tu (niby) wiecej rzeczy do robienia, wiecej atrakcji bo Londyn to duże miasto. Jest tu wiecej możliwości, to na pewno. Za to Polska to inna bajka. Napewno jest lepszy system edukacji w Polsce, tu niektórzy są najnormalniej...głupi? W Polsce
swietnie sie spędza wakacje to tez pewne. No i oczywiście w Polsce czujesz sie jak w domu!

Jak narazie to tyle pytań! Jeśli macie wiecej to oczywiście piszcie w komentarzach lub na emaila jeśli wolicie. Jesteśmy otwarte na wszystko :D

XOXO
/Liv & Kng



14 komentarzy:

  1. Do tej pory nie polubiłam geografii, ale każdy ma inny gust :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest inna geografia... Nie uczymy sie wgl o polozeniu krajow, rzek ani stolic

      Usuń
  2. Ciekawe pytania Wam zadali ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tak się o Was jeszcze więcej dowiedzieć ;) Uwielbiam czytać Wasze posty! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jej świetne odpowiedzi :) dzięki, ża zechciałyście odpowiedzieć i na moje pytanie :) jeśli znajdziecie chwilkę to zapraszam: oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 pytanie=wiem coś o tym bo sama jak byłam mała chodział do anglii do szkoły i wiem jak to jest nie znać języka ale na szczęścia miałam przy sobie moją przyjaciółkę też polkę ;D

    OdpowiedzUsuń