21.6.13

Przygotowania do Promu

Witajcie :d
Dzisiejsza notka będzie o promie. Ale przed tym chcę dodać, że oficjalnie ukończyłam moją edukację w Secondary School dzisiejszego dnia, jako że miałam ostatni egzamin! jeeeeej! A teraz do rzeczy. Jak już wiecie, bądź nie, prom jest coś jak komers lub studniówka w Polsce, tak więc czas na strojenie się w długie (bądź jak kto woli krótkie) suknie, robienie sobie świetnego makijażu oraz fryzur i szukanie akcesoriów. W ten wieczór, każdy chce wyglądać jak najlepiej, chociażby dlatego, że na codzień mamy mundurki szkolne i za bardzo pokazać się nie możemy.

Oficjalnie, mój (Oliwii) prom jest 27 Czerwca, natomiast Kinga będzie miała swój za rok. Już mam zakupione sukienkę, buty oraz torebkę. Mam też sztuczną opaleniznę w musie (nie było słońca w Anglii to i też nie było jak się opalić!). Mam już przetestowany make-up, który będzie robiła mi Kinga oraz fryzurę, za którą będzie odpowiedzialna moja mama, najprawdopodobniej.

Co do sukienki sięga ona ziemi i jest koloru fioletowego. Z przodu ma taki jakby, na piersiach materiał, który się delikatnie świeci i wzdłuż tego takie kryształki. Z tylu jest wiązana. Buty mam srebrne, błyszczące z odkrytymi palcami. Do tego mam dopasowana torebkę, która jest tak samo błyszcząca jak buty.







A więc co jeszcze muszę dokupić?
A no więc trzeba kupić ozdoby do włosów, jakiś naszyjnik i kolczyki + można jakaś bransoletkę. Ogólnie to tyle mi więcej trzeba żeby wyglądać okay :d

Ps. Postaram się dodać jakieś zdjęcia tych wszystkich rzeczy, ale niestety na razie nie mogę pisać notek na laptopie bo jest zawirusowany, więc muszę się zadowalać iPad'em.

Jeśli macie wiecej pytań dotyczących promu lub macie jakieś specjalne życzenia na nowe notki (chcecie dowiedzieć sie o czymś wiecej, o nas itd) piszcie w komentarzach lub na emaila!

XOXO
/Liv & Kng

28 komentarzy:

  1. Jej suuper że ukonczyłaś !
    swietna pewnie ;p
    Szuukaj dodatków ;p
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kiecka będzie na pewno najlepsza :D długp mieszkacie już w UK?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka na pewno jest bardzo ładna:) Pozdrawiam! http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być przepięknia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka musi być śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W koncu ktos, kto w dlugiej kiecce na prom idzie, tez mi sie taka marzy, dluuga, boska <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest śliczna! Koniecznie daj zdjęcia jak wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodamy bo robie oliwii mala sesje przed promem, bo wolne od szkoly sb robie :D

      Usuń
  8. Te buciki prześliczne ;>
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wy tam pojechałyście?To znaczy do Londynu?W ciemno?Czy wasi rodzic najpierw pojechali?Czy mieliście tam kogoś?JAk znaleźli pracę?Przez kogoś? Będę wdzięczna za odp!Fajny blog...Wstaw zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak nasi rodzice tu juz byli, ale oni do swojej rodziny przyjechali. Prace znalezli na necie lub od znajomych :)

      Usuń
  10. slicznie bedziesz wygladac :) nominuje was do Liebster Award, wiecej u mnie;
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za obserwację :)
    wpadaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba się wam w Londynie?Czy chciałybyście wrócić?Czy tam pod względem nauki tam ludzi są głupi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tutaj przyjechalam to zauwazylam ogromna roznice miedzy soba a rowiesnikami, ale to dlatego ze maja inny tpk nauczania i wolniej wiedze przyswajaja :) byc moze wrocimy, zalezy jak sie nasze zycie potoczy :) podiba pdoba, kazde miejsce ma w sobie cos wspanialego.

      Usuń