29.6.13

Outfit


Witamy!
Od razu Was przeprasza my za długą nieobecność, ale wciągnęły nas przygotowania do Promu/Komersu. 
Oliwia napisze Wam jutro dokładną notkę o tym jak było i jak to wszystko wyglądało. Ja, miałam 10 minut po szkole żeby przebrać się ze szkolnego mundurku w sukienkę i wspierać Oliwkę! ;) A wyglądałyśmy tak!


U nas bez większych zmian, nareszcie prawdziwy, letni dzień. 
Oliwia jedzie do Polski za około 9 dni, a ja dopiero za 26, ponieważ muszę ukończyć szkołę :) Oczywiście, wakacje spędzamy częściowo wspólnie :)
Dzisiaj poszłyśmy ba bilard, co nie jest żadnym zaskoczeniem. Tam spotkałyśmy kilku znajomych. Potem przypadkowo wpadłyśmy na Pashę i Daniel, których poznaliśmy na bilardzie kilka tygodni temu. W przyszły weekend powtórka!
Przychodzimy do Was z outfit'em na dość ciepły dzień :) Mamy nadzieję, że Wam się spodoba.









XOXO
/Kng+Liv



37 komentarzy:

  1. Śliczne miałyście sukienki na komersie :)
    Letnie outfity też spoko, tylko nie rozumiem czemu Liv założyła do tych szortów czarne rajstopy? Bez byłoby o wiele lepiej, według mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :P
    zapraszam na konkurs http://julcia102030.blogspot.com/2013/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie sukienki są śliczne! ;)
    Ładnie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  4. w sukienkach obie wygladalyscie olsniewajaco... letnie outfity sa rowniez bardzo ladne... zycze milych i udanych wakacji!
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu chcecie wrócić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do polski? To tam sie urodzilysmy, tam wychowalysmy i tam jest cala nasza rodzina i dom :)

      Usuń
  7. Moim zdaniem Kinga wyglądała lepiej. Sukienka Oliwii jest troche kiczowata.
    esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Musiala byc bardzo wieczorowa, bo taka juz jest tam tradycja lecz no… gusta gusciki, szanujemy szczera opinie :)

      Usuń
  8. Nominuję Cie do Versatile Blogger Award i Libster Blog Awards :) Więcej informacji tutaj: http://maly-wielki-swiat365.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog! :)

    Jeśli chcesz odwiedź mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiste zdjęcia!

    Obserwacja za obserwacje?
    Jak tak to zacznij i mnie poinformuj.

    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta długa fioletowa sukienka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądałyście prze pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Fajny blog! ;)

    Zapraszam Cię do mnie, gdzie udzielam porad jak za małe pieniądze ubrać się jak gwiazda.
    Aktualnie trwa konkurs: http://jak-gwiazda.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-sashka.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie dziewczyny wyglądacie. Chciałam Was zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog i bardzo fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga
    Byłoby mi miło, gdybyś go zaobserwowała, ze swojej strony oferuję to samo, bo bardzo mi się tutaj podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne jesteście <3

    Dodaję się do obserwowanych <3

    http://my-worldd-nunus.blogspot.com/
    http://nunus-and-dudus.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. stupefaction goombay murdstone Concetta breese veruca husk camembert tot
    jeux de barbies

    OdpowiedzUsuń