7.6.13

Wycieczka po Londynie

Witamy!

PIĄTEK. Nic dodać, nic ująć. 
Już coraz mniej egzaminów nam zostało... jeszcze te 2-3 tygodnie i z głowy wszystko już będzie...
Na weekend mamy konkretne plany! Ja (Kng) prawdopodobnie jadę na festyn rodzinny polaków z rana, potem przyjeżdża mama koleżanki, której będę ciąć/farbować włosy. Następnie spotykam się z Oliwką i jedziemy na zakupy malutkie - to co kupimy impulsywnie oraz zwykła, jednokolorowa koszulka, którą wieczorem przerobimy - jakieś pomysły? Być może pokażemy co nam wyszło... Planujemy również iść na spacer i zacząć nagrywać filmik z okazji nadchodzących 100 obserwatorów! 
Czekajcie :>

Jakiś czas temu byłyśmy na wycieczce po centrum Londynu ze znajomymi. Zrobiłam sporo zdjęć, ale dopiero teraz znalazłam chwilę, żeby je uporządkować, poprzerabiać i poprzycinać. Natrafiłyśmy na pokaz baniek mydlanych, do skate parku itd. :)


 


















XOXO
/Kng+Liv

34 komentarze:

  1. Ale bosskie fotki *----*
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Londyn <3

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez chce co Londynu OOOO m&ms Love :D

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sklepie pachnie m&msami :D swietne miejsce

      Usuń
  4. LONDYN o tak zabierz mnie następnym razem :*
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Chciałabym kiedyś zobaczyć Londyn *.* http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jak fajnie! Chciałabym pojechać do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wycieczka ;) Fajnie jest zwiedzać, zobaczyc nowe miejsca;-)
    obserwujemy?
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie byłam w Londynie, ale swego czasu jeździłam na wycieczki po Eruopie, zwiedziłam naprawde dużo miejsc i mogłabym tak ciągle:D
    ja już też :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze! Marze o wycieczce po europie :')

      Usuń
  9. Gratulacje z okazji 100 obserwatorów *.*
    I MMS WORLD świetny *.*

    http://lovett-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Was so Liebster Blog Award :)
    Więcej informacji na moim blogu :D
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW ale super! ach chciałabym mieszkać w Wielkiej Brytani ... super notka, zainteresowało mnie to z koleżanką mamy... rozumiem że masz zdolności fryzjerskie? :D zazdroszcze ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba jakies mam :D farbuje, robie pasemka, cieniuje, podcinam, zaczynam grzywki itd :D

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia! ;3
    Marzę o Londynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne zdjecia :) tez bylam w M&M-s World-dzie i tam jest pieknie <3 rowniez trafilam na pokaz baniek robionych patykami na sznurku... nad Tamiza :)
    zapraszam: oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszcze wspaniałe zdjęcia oraz bardzo fajny blog pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń