9.6.13

Liebster Award!


Hej hej hej :>
Oliwka już poszła do domu, uczyć się biologii oraz historii, natomiast ja uczyłam się geografii. 30 minut temu dostałam telefon, że Ola, Dawid oraz Arek do mnie idą :O Czekając na nich, postanowiłam zacząć pisać posta :D 

Nasza nocka minęła bardzo szybko, za szybko. Powróżyłyśmy sobie, obejrzałyśmy kolejny odcinek serialu dokumentalnego o magii - jak robić sztuczki magiczne. Zrobiłyśmy również nasze koszulki DIY... lecz nie wyszły nam nalepiej :D Pościnałyśmy je, wybieliłyśmy niektóre części, a ja dodałam jeszcze z tyłu kilka rozcięć. Pod koniec, stwierdziłyśmy, że nadają się one jedynie do spania :D 




Bardzo nam miło, że zostałyśmy ponownie nominowane do Liebster Award! Tym razem przez Zosky.
Dziękujemy :*

1. Co lubisz na swoim blogu?
Zdecydowanie wszystkie komentarze, które otrzymujemy od czytelników! :)

2. Co zachęca Cię do czytania innych blogów?
Zdecydowanie ich treść. Na większość z nich, natrafiamy przypadkowo, lecz to treść powoduje, że stajemy się stałymi czytelnikami :)


3. Co Cię zachęciło do napisania pierwszej notki?
Z pewnością cała idea posiadania wirtualnego pamiętnika.

4. Jakie masz marzenia?
K: Tatuaż, zwiedzać świat, mieć kota bengalskiego oraz skoczyć za spadochronem w Dubaju!
O: Pojechać do Hiszpanii, zostać prawnikiem, zwiedzać świat :)

5. Gdzie chcesz pojechać?
K: Dubaj, USA, Paryż, Japonia, Cypr, wyspy greckie, Tunezja, Ibiza
O: Hiszpania, Meksyk, Cypr, Czechy, Ibiza, Majorka, Grecja, Monako i Macedonię. 

6. Czego się boisz?
K: igieł, wysokości oraz samotności
O: Nie mam jakichś wielkich fobii, lecz boję się bycia samotną, odrzuconą.

7. Jaki jest Twój ulubiony film i serial?
Razem zawsze oglądamy horrory, seriale dokumentalne o zjawiskach paranormalnych. Natomiast seriale: Pretty Little Liars, The Lying Game oraz Switched at birth. Oglądamy znacznie więcej, ale to nie razem :D

8. Lubisz czytać książki? Jakie?
Obydwie wolimy filmy, lecz jeśli mamy wybrać książki to na pewno nie fikcyjne (chociaż zdarzają się wyjątki...). Bardzo ciekawe są książki, które zawierają historie rzadko spotykane lub pokazujące rozwiązania na współczesne problemy. Polecamy: Boys don't cry (Chłopak wychowuje swoje dziecko, mimo, że ma 18 lat), Torn (dziewczyny na wycieczce zabijają swojego wroga...przypadkiem) oraz Ten Things We Shouldn't Have Done ( o dwóch dziewczynach, które mieszkają przez rok same w domu)

9. Co cenisz sobie w ludziach?
Szczerość, a zarazem umiejętność trzymania języka za zębami. Lojalność. Bycie godnym zaufania. Nie bycie dwulicowym.

10. Co w sobie lubisz?
K: Znacznie bardziej wolę mówić o rzeczach, których w sobie nie lubię. Mimo tego, lubię w sobie moją upierdliwość poniekąd, ponieważ, gdyby nie to, to nie osiągnęłabym połowy rzeczy, które mam.
O: Lubię w sobie to, że umiem pokazać współczucie innym ludziom. Nie wymuszone, lecz prawdziwe.

11. Jakie masz wspomnienie, którego nigdy nie zapomnisz?
K: Ojjj... wiele jest takich, większość z nich ma miłosny aspekt :D Chyba że ''wypadki'', na przykład, jak położyłam się na kieliszku do wina i wbiły mi się szkła, jak miałam wypadek na rowerze i wbiłam kamień w brodę i bez znieczulenia cięli mi skóre i szyli, jak ptłukłam szklaną butelkę i wbiłam szkło w rękę. Sporo wspomnień których nie zapomnę to również te momenty, w których zrobiłam coś, czego być może nie powinnam. Takie momenty zostają na długo w pamięci, bo mieszanka tych emocje z zadowolenia oraz tych ze strachu aby nikt się nie dowiedział jest dość niezapomniana :D
O: 9/12/12, wakacje w Egipcie, wyjazd do Anglii oraz pierwszy dzień w szkole :D Dużo tego ogólnie :)


Nie będziemy nikogo nominować, ponieważ wczoraj nominowałyśmy 11 nowo odkrytych blogów, które sądzimy, że zasługują na nominację. 
Jednak jeśli ktoś chce zostać nominowany, niech użyje pytań z poprzedniej notki, odpowie na nie u siebie na blogu, nominuje 11 osób oraz zada im 11 innych pytań. Koniecznie dajcie nam link do Waszych odpowiedzi :)


XOXO
/Kng+Liv

11 komentarzy:

  1. Gratulluje kolejnej nominacij ;p
    Ale spontaniczni znajomi ;p
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie ze poświeciłyście czas na odpowiedzi.
    Na połowe pytań odpowiedziałabym podobnie.

    Moje odp ukarza sie w krótce.

    zosky-above-the-ground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe odpowiedzi, nominuje was do Liebster Award (post ukaże się odpiero pewnie za 30 minut :))
    zapraszam: oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam już, że ten tag już umarł ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinga ma strasznie dużo tych niezapomnianych chwil ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post! :))
    Gartuluje kolejnej nominacji! :))

    Pozdrawiam. ;* , może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń