3.6.13

Before I Die

Witajcie wszyscy!
Wybaczcie ze nas tak długo nie było, ale dalej mamy egzaminy i musimy się uczyć niestety :/. Ale o egzaminach nie będę was zanudzać :p

Weekend zleciał nam tak jak zawsze :p W sobotę byłyśmy znów na bilardzie, ale tym razem krócej niż ostatnio, bo tylko na 4 partyjkach. Potem zrobiłyśmy sobie nockę, gdzie obejrzałyśmy film Baby Blues z 2008'go i drugą serie Beauty and The Geek Australia. Być może zrobimy o tym jeszcze osobną notkę, szczególnie o Beauty and the Geek :d. W niedziele miałyśmy jak zwykle opierdaling, chociaż nie powiem ale uczyłam się trochę do egzaminu z historii.


Ogólnie jeśli chodzi o poniedziałek, to ciężki dzień. Ja miałam dzisiaj egzamin z Historii, Kinga nie miała nic :d. Jakie odczucia ? Zjechalam to na maxa. Na koniec dnia miła niespodzianka w autobusie. Przystojne ciasteczko z nami jechało *.* mrauuu.


Dobra, teraz do rzeczy! Dziś robię swoje Before I Die więc zapraszam!


1. Oddać honorowo krew

2. Wybudować mojej ukochanej babci domek koło lasu
3. Iść na karnawał
4. Skończyć uniwersytet
5. Iść na masaż całego ciała
6. Upiec Rainbow Cake od podstaw
7.  Spędzić Święta Bożego Narodzenia w Polsce
8. Mieć domek letni w innym kraju
9. Nauczyć się gotować
10. Mieć niesamowity uśmiech (czyli ściągnąć ten przeklęty apart :d)
11. Pójść na polską studniówkę
12. Pojechać gdzieś bez celu
13. Wybudować własny dom
14. Iść na mecz Arsenal'u
15. Iść na prom
16. Iść na koncert
17. Wziąść ślub kościelny
18. Wysłać wiadomość z balonikiem
19. Wytatuować sobie znak nieskończoności
20. Iść na kamping

XOXO
/Liv+Kng

8 komentarzy:

  1. Czy mogłabym dodać na swojego bloga własną listę "bucket list - before I die"? Pytam, żeby później nie było żadnych nieporozumień.
    Mówisz, że ciasteczko z wami jechało? Hmm... Opowiem Ci, co wydarzyło mi się niedawno. Wpadł mi w oko pewien blondyn w autobusie. No i wychodzę wspólnie z koleżanką z busa i pytam: Ej, a gdzie się podział ten blondyn? Kiedy on wyszedł? Koleżanka w śmiech, idziemy dalej do przodu. Aż w końcu ona mówi: On idzie za nami :) Nie muszę tego komentować, prawda? I dzisiaj znowu go spotkałam. Ha, ha, ha...

    Wyłączycie modernizację obrazkową? Czy jakoś tak to się zwie. Te wpisywanie kodów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Jasne! Daj nam linka to zobaczymy twoja liste 2. Hahahaha no to lafnie :D my tak podobnie mialysmy ostatnio :) 3. Ohhh juz dzialam :)

      Usuń
  2. swietna lista <3 nosisz aparat? ja nie uwazam, aby to bylo cos zlego czy tam brzydkiego.... dla mnie to cos normalnego np. tak jak okulary... sama chcialabym miec aarat na zeby... bo moje mi sie nie podobaja, ale wiem ile bolu sie z tym wiaze... :) swietna notka i zycze powodzenia z ciachem :P mam nadzieje, ze nie macie nic przeciwko temu, ze polecilam waszego bloga.... bardzo mi sie spodobal :) jesli znajdziecie chwilke to zapraszam do mnie na bloga :)
    ----------------------------
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy ;) tak nosze, niestety wiaze sie to z bolem :(DZIEKUJEMY!

      Usuń
  3. Fajnie tu macie ! : D
    Obserwuję <3
    Też bym chciała mieć aparat : D
    wgl super before i die : )
    Powodzenie w dalszych egazaminach .
    piganejro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń